pondělí 7. dubna 2014

Doručování písemností a pracovním právu v kontextu nového Občanského zákoníku

Změna legislativy a Novela Zákoníku práce od ledna 2014 v návaznosti na nový Občanský zákoník přinesla některé novinky i do oblasti elektronické a poštovní komunikace mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem.

V oblasti doručování písemností se od začátku roku 2014 objevily nové otázky:

  • Jak ovlivňuje nový Občanský zákoník doručování písemností v oblasti pracovně-právních vztahů?
  • Jak má vypadat doručování písemností podle Zákoníku práce?
  • Jak doručování důležitých písemností zaměstnancům obvykle funguje?
  • Jak správně vypadá doručování písemností v pracovně právním vztahu?
  • Proč zatím nefunguje elektronické doručování písemností?
  • Jaké jsou výhody osobního doručení písemností? 
  • Má osobní doručení výhody pro zaměstnance?


Uvedené otázky zodpovídá naše specialistka na pracovní právo paní Dana Blažková ve článku - Doručování písemností v pracovním právu a co s tím má společného Občanský zákoník.

Žádné komentáře: